Het komt u ongetwijfeld bekend voor: dekkingsgeschillen met een verzekeraar. Het polisblad en de polisvoorwaarden bepalen de omvang van de dekking van een verzekering. Maar daar kan dus nog wel eens een geschil over ontstaan. Want hoe is die ene uitsluiting nou precies bedoeld? En wat mocht de verzekerde, uw klant, daarvan verwachten? Wij kunnen uw klant bij een dekkingsgeschil bijstaan, want het staat ons vrij om tegen verzekeraars op te treden.
Onze advocaten hebben jarenlange ervaring in het verzekeringsrecht. En kunnen u adviseren over alle mogelijke dekkingsgeschillen. Daardoor kunnen wij snel toetsen of een schade terecht is afgewezen. En kunnen wij uw klant bijstaan om de verzekeraar alsnog tot uitkering te laten overgaan. Soms is een verzekeraar aanschrijven voldoende om ze toch tot uitkering te laten overgaan. Andere keren is het nodig om een klacht in te dienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of hierover te procederen. Afhankelijk van de zaak en het belang, maar altijd met het oog op het belang van de klant.
in de financiële branche
bij aan- of verkoop van een assurantieportefeuille
gericht op het intermediair
bij geschillen tussen diverse partijen
Wij helpen adviseurs, (beurs)makelaars, serviceproviders en gevolmachtigd agenten bij het voorkomen en oplossen van problemen in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Wij geloven erin dat u uw klant beter van dienst bent als uw eigen juridische zaken goed geregeld zijn.
Ons team staat klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn